Ini Wilayah Hijau: Masih same je lagik…


23 July 2010

Masih same je lagik…

 

hari ni selsema hany masih macam tuh gak, tak makan ubat? ha’ah memang pon tak makan, bukan degil tapi pepaham la kan….

 

 

semalam, g klinik panel,

ubat banyak weih dapat, dah la beso beso, antibiotik beso kena makan 2bijik lak tuh, pastu ubat relax otot, beso gabak gak..ishhhh fobia weh ngn ubat beso beso nih….pastuh dpt ubat selsema…ini ubat yang hany nak sangat, tapi tak dapat MC pon…ok la xkesah laaa….

 

 

sekali makan ubat selsema tuh,

tak sampai setengah jam, lalok gilosss. kepala makin pening je rasanya, mukus mcm dah beku, dah tak de sokseksoksek dah…suara memang sengau dah. pastuh, hany pon terus naek tido.

 

 

gosok gigi, berkumur bagai,

sekali hany muntah, habis keluar semua bagai…ishhhh sia sia makan ubat tadik…eiiiii gerammm, pastuh hany turun makan ubat selsema jer…pahtu naek tido. malamnya lak 5kali terjaga sebab nak terkencing. eiiiii geramnya, sakit ati jugak rasa…sebab ngantok pastuh nak kena bangun, pastuh nak kena air lak sejuk lak tuh, pastuh nak lena plak satu hal….eiiiiii….

 

 

hari nih, g keje,

memang tak makan ubat, nak nak ubat selsema tuh. hany pon sengal gak tak mintak ubat untuk siang hari kan…hurmmm so naseb la hari nih sokseksoksek plak kat opishhhh…hohoho….

 

 

ni baru nak makan obat nih,

pasnih sempat kejap je la kot jalan jalan nih…hohoho

Komen
3 Komen

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Lorrr Hany.....belum sembuh lg? Siann...Rajin2 makan ubat dan bykkan berehat ya.

AiZ said...

banyakkan relax dan makan ubat ye.. aiz pun tak suka kalau selsema

suamihanyisterizuki said...

a'ah mm xsehat lagik...

hr ni mmg nk rerlax je aizz, hoho boikot takmoo wat keje omah..tp nk blogging huhuuhuu