Ini Wilayah Hijau: Penyebar Virus...


22 July 2010

Penyebar Virus...




ahahaaa,
hany dah jadik penyebar virus...huhuhu workstationmate hany dah terkena jangkitan, pagi tadi, ok jer, tak sampai sejam dia pon dah bersin bersin...ahahah nampak sgt antibodi tak kuat...hohohoho...amponnn....


dia lagik teruk bersin, asyik bersin bersin jer...hany suara dah sengau dah, hidung panasss je rasa, mukus tak yah ckp la kan...hohoho pengotor betol...semlam tak g klinik pon, sampai skrg tak makan ubat lagik...degilllll! pastu semalam ngengada ngn MZ, nak eskrim nak eskrim, tak sedor diri selsema, tak sehat....

MZ malas dgr mulut murai duk ulang nak eskrim nak eskrim berpuluh puluh kali, maka dia pon stuju g mekdi. huhuhu, berbunge hati...pastu kejammmssss, taknak share ngn MZ, tapi beli sorang 1. padahal MZ makan sikit jer, dia tak suke eskrim sgt pon...hany beli cornetto utk hany oreo utk MZ. hany makan hany nye dlm kete...betol betol smpai depan pintu umah, mcflurry hany habishh licin...


pastuh,
selamber je, makan oreo MZ lak...ahahah tengok pelahap kan...kunun tak nak share sorang 1, sudahnya, ko 1 setengah, MZ setengah je dpt...huhuhuu...


pas dpt eskrim, blogwalking laaa, tak larat, terus totop laptop, n baring sblh MZ, tibe tibe ngengade merengek penattt tak larat...mintak urut laaa, mintak usap perot laaa....sekali MZ jawab

"eh, tadi blogging elok jer"

hahaha, terus sentap...diam...MZ gelakkk jer....hamek ko....
Komen
9 Komen

9 comments:

Hariz said...

Kan Hariz Dah Cakap..

AHHHH SEKSANYA GADIS BANYAK AIR :P

New Entry Prof-Hariz
Ahhh!! Seksanya Gadis Banyak Air

suamihanyisterizuki said...

ooowhhh harizzz, kutuk akak eh

Hariz said...

Ehhh x akak.. tiada niat akak :(
hariz create 4.15pm akak create bila?
minta maaf ye andai akak terasa...

suamihanyisterizuki said...

ahahaa akak memain jer la dik...jgn seyes sgt kok....

Hariz said...

:P okay beyeh :)




New Entry Prof-Hariz
Pssst Pssst Malam Jumaat...

Lady D'yot said...

sy juga sudah bersin2 n selesema...huk huk~

suamihanyisterizuki said...

ok hariz, jgn amek ati taw...

ahahha akak rasa awk pon dh kena virus akak sbb adi pon dah kena tadi..huhuuhu

kella said...

best kan ngengade ! hehehe.. hany ni ngidam ke apa ni hany? :)

suamihanyisterizuki said...

huhuuh, kella, kalu kate ngidam tuh slalu jer...huhuhu umm xde lagi kella...hehehe