Ini Wilayah Hijau: Pasemborrrr


07 July 2010

Pasemborrrr

haaa,
jangan sampai tersemborrrrrrrr… ha semalam makan pasembor…owhh makanan orang perok tuh…ye ke? ahahha ntah ye kot sebab mmbe dari perak yang bawakkan…selalu ler dia bawakkan utk hany…


of cozzz yang paling penting KUAH pasembor tuh dibawak oleh mmbe ku iteww…hany hany sediakan timun ngn sengkuang jer…hehehehe


060720102974



060720102976
kuah yang penting kan…



Pedassss weihhhh, tapi sedapppp…aima tengkiu…
Komen
7 Komen

7 comments:

PearlnScarf said...

sedap nya....

Diyana Zulkifli said...

asal penang rsnye pasembur tu .ori from mamak made.eh.eh.btui dak

cik daisy said...

pasemboq asai dr penang.. hehe! aku pun x penah merasa lg.. tp 1 day mmg rasa lar.. nyum3.. nmpak menyelerakan!

suzzsuzie said...

maacam rojak gak ni..tak tau la pernah makan ke tak..rasanya pernah kot kt penang

fiq said...

pergh!! sedap nyer tgk. kecuq ayaq liuq cheq. hehe... dh lma ngidam nk mkn pasembur tp x dpt2 pn lg. huhu..

ardinihumaira said...

nyummmm! dni teringin nak wat sendiri makanan ni.. uiskk leleh air liur teringin nak makan ;)

suamihanyisterizuki said...

ooo pasembor asal penang eh...hohoho hany suke mkn pasembor sbb dia cmpur2..tu yg buat beshhhh