Ini Wilayah Hijau: MC hari nih


19 July 2010

MC hari nih




MC MC MC,
woooo seyes tak larat sangat hari nih, kul2pagi terjaga, g toilet...mamai mamai bangun seb baek tak jatuh dlm bilik air...pastu kul6.30 MZ kejut bangun solat...wooohhh seyes takleh bangun, tapi gagahkan diri....pas solat jer terus pungggg, pengsan lagik....


kul8, ckp kt MZ xlarat nak bangun...
pastu tak tau dah ape yang berlaku, sedar sedar jam10.30pg, MZ msg tanya dah g klinik, bls sms dgn bukak sebelah mata jer...pastu pengsan balek, pastu terjaga lagik sms opismate....pastu pengsan balek...ahahhaaa gilosssss....


MZ sms lagik tanya dah g klinik belom. kul4.45ptg yer...ahahah baru terjaga, reply msg MZ zohor kantoiiii ye r bangun kul4.45 kan...mandi mandi bagai, g ler klinik panel...huhu naseb la ngko, tetibe doc kate gastrik kan, angin naek ke kepala sbb tu sakit kepala...ape ape la doc janji ade ubat tahan sakit....n mc ahahahha....


ok,
skrg ok sikit, tp masih denyut2...jap g br nk makan obat...
Komen
6 Komen

6 comments:

mizz sue said...

JG KESIHATAN TU KAK..TAU!

suamihanyisterizuki said...

tq dear...

Liza said...

semoga cepat sembuh, rehat cukup2

suamihanyisterizuki said...

tq liza...

nani said...

ko kenapa Hany..? sepertinya baru lepas menelan 1 botol ubat batuk./.hehe

suamihanyisterizuki said...

ahaha,
ntah ler nani, ni gara gara kena hujan pertama kot, kan banyak asid kan...