Ini Wilayah Hijau: Fenin…


26 July 2010

Fenin…

Masih tak dapat umah sewa…

 

hohoho holicks….

 

actually,

ada beberapa hal, xpe la malash la nak citerkan…sakit ati lak bile kenangkan…yang pasti 31.hb nih kena move out…tapi tak tau nak move in kat maner?

Komen
9 Komen

9 comments:

mizz sue said...

kak tempat keje akak area mane yer?

aLeya without maisara said...

mai sini tumpang rumah kite ade 3 bilik kosong lg...huhuhuhuuu~ saba eh...emm aah keje kt ne??

suamihanyisterizuki said...

akak keje kt seri kembangan jer...hehehe

waaa brape nak bg sewa...huhu boleh bwk masuk laki tak???

AiZ said...

akak nak move kat mane?.. jomlah move ke langkawi... gagaga ^__^

syalinda johari said...

apalagi.. move ke umah aku la.. kekekekkekeee.... buleh aku tgggl barang sikit lagi. ampeh punya ayat kann.. kekekkee

rATu kEBaYA said...

aduh.. tak dapat rumah lagi ke? tak lama dah ni.. beberapa hari je..

suamihanyisterizuki said...

linda, ko nak tinggalkn kabinet dapur ker...mekasey ahahha

aishah, tu ler tak dapek laigk...tp aby tonite akn kompen kan laa, hrp2 ler ameen

mizz sue said...

la...dekat je ngan su yer...
kawan su nak sewa kan rumah dia..
rumah baru..tapi kat taman dato' harun..jauh ek

mizz sue said...

xpun akak amik la umah kat perbadanan putrajaya...kat presint 11..mmg untuk disewa org awam..