Ini Wilayah Hijau: Layout rumah


31 July 2010

Layout rumah

 

hahaha,

hamek ko entri pasal rumah jer. ni baru pindah rumah ke umah sewa, kalau rumah sendirik, mahu nya 5bulan entry pasal rumah jer.

 

 

ha,

malam nih kitorang masih kat romah lama. esok pagi baru lori sampai untuk punggah memunggah. so tadi kami pon bincang bincang la pasal nak hias rumah, bukan la deco beria ria kan, tapi susun atur rumah la…

 

 

hany pon try la lukis kan, nak tunjuk apa yang hany cadangkan, tapi hany rasa hany nih tak berbakat langsung r….cisdale betol, MZ pon amek paper and sambung lukis. dia nih bab melukis serah jer…mcm hari tuh lukis diagram tuh…ha laju semacam jer….

 

 

a

 

 

Ha, yang A dalam bulatan tuh, lukisan hany, yang B tuh MZ punyer…see perbezaanya kan…hehehe sepatotnya pompuan lagik pandai dalam kes macam nih kan….ahahha memang sah kaku nye jari jemari…

 

 

**tibetibe berangan rumah sendirik, beshnya, mesti lg sronok nak deco**

Komen
2 Komen

2 comments:

ardinihumaira said...

hehe... kalo kasi dni pon dni tak gheti gak kak.. dni ni tak dop seni langsung... :p

mizz sue said...

wahh..leh jadi interior designer ni