Ini Wilayah Hijau: 100% Melamine


21 February 2011

100% Melamine

Jalan jalan kat JJ,
sekali tuh terpandang la pinggan mangkuk, sudu garfu…yang sangat memikat hati…serius memikat hati…


1

2

Serius, hany suka sangat set sudu garfu nih. ianya plastik yang penting adalah KALER HIJAU HIJAU. gerammm. tapi fikir fikir balik ishhh duduk berdua je, orang datang pun sekali sekala, nak buat apa kan….pastu lagi satu side, napsu berkata beli jer…bila lagi nak dapat nih…ahahaa


meh ushar yang lain pulak…

180220114853 peminat fink mesti suka nih


180220114854 itu jer lah yang hijau…hurmmm


180220114855 merah!


Tapi harga nya…agak mahal laaa…mangkuk hayun kecik pun dah RM4.90 dah…yang lain tak tahu lagik tuh…cek cek cek, ternampakla tanda nih…

180220114856


100% MELAMINE!


**MELAMINE tuh mahal eh???**
Komen
8 Komen

8 comments:

wida said...

bestnya kalau dapat se set semua kaler pink!

Izan Ishak said...

melamin ni kan hany mmg cantik. tapi kalau boleh elakkan letak makanan yg panas. lebih baik guna pinggan kaca je.

LyNn HaMzAh said...

erm...x pasti la plak mahal ke tidak...

Hanis MY said...

hana suka kaler biruuuuuu hehe hany hana dah reply email...sorry lambat...

ardinihumaira said...

comeynyee :D

Norhafiza said...

no pun tak pasti..tp bila baca ada melamine tingat pla kes keracunan melamine dlu huhuhu..

mzhany said...

@wida
huhu itu le besh tp hijau xde


@izan
ooo mcm tu eh, ok baek...ni buat xjadi beli nih..


@lynnn
umm itu ler kaklynn...sy ni kalau jj kekdg up nye half tuh


@hana
hehe mcm header blog hana kan ;)


@dni
a'ah dni geram tgk


@no
no,hany pun gitu gok...ahaha mcm felik jer...

ct munirah mohd akhir said...

kat mana nak beli ni???