Ini Wilayah Hijau: Alhamdulillah….


08 February 2011

Alhamdulillah….

Hany dan MZ selamat sampai ke rumah jam 6petang tadi. SYukur pada MU ya ALLAH, kerana mengizinkan kami kembali dengan selamat ameen….

 

 

dah kemas kemas semua,

adik ipar datang time maghrib tadi. memang tak sempat masak la. tapi kesian gak, dia datang takkan la nak angkat air je kan. dah la dia pun baru balek keje. gagahkan diri goreng jemput jemput. buat air laju laju. pastu tinggalkan dia dengan MZ makan.

 

 

sekarang semua dah setel,

kemas, basuh baju, tapi baju tak iron lagik. takpe…esok pakai baju yang tak perlu iron.hihihi…

 

 

sedang mengentalkan diri untuk BW nih, jengah kengkawan yang jengah belog hijau nih ;)

 

 

**kejap je dah kul10++ ishhh**

Komen
8 Komen

8 comments:

ch@ said...

mesti bertambun komen tak approved tu. hahaaa. aminnn slmt kmbali hany.

qasehraihan said...

waaa...dia dh datang!!!hehe

mamaaizara said...

selamat kembali...

ardinihumaira said...

Alhamdulillah..
:)

fazilzura said...

salam
lama x terjah umh ijau ni ..

syukur selamat smp ke destinasi ...
zr pun syukur jgk dpt balik kl dgn selamat lepas 1 week terkandas dlm banjir kt segamat

Norhafiza said...

alhamdulillah...selamat juga sampai dalam menempuh jem...

wida said...

alhamdulillah..
mesti seronok bercuti:)

azzey said...

Saya pon klu dh lbt pakai je baju yg x yah iron...