Ini Wilayah Hijau: Rasa berada di bulan Syawal ;)


03 February 2011

Rasa berada di bulan Syawal ;)

 

 

 

hehehe,

beriya yer, nak beraya…tuptuptup dah ada di bulan syawal, ramadhan plak nak tinggalkan di mana ;)

 

 

ni semua gara gara semalam,

opismate hany kembali dari lunch membawa kuih dahlia. hany yang panggil dahlia, tapi nama komersial nya adalah semperit.

 

 

020220114598

 

 

020220114597

 

 

 

020220114596 

 

 

Membe hany bawak ni, dia baru amek dari rumah makcik dia, dan memang semperit ni betol betol baru kuor dari oven, dia masukkan dalam tupperware…fuhhhh sronok woooo….tak terkata nikmatnya.

 

 

Ye la, sekarang nih bukan bulan perayaan, cuba bulan perayaan mau nye biskut tu semua, duduk je berlonggok kan…hehehe…

 

 

eh eh, nak kena tido…ahahha macam biasa la, autopublish ;)

Komen
8 Komen

8 comments:

Hanis MY said...

hanyyyyy biskut feberet hana tu! waaa nak jugak huk2...

ch@ said...

sedap dimakan di kala kelaparan.

Norhafiza said...

waaaa...sedapnye hany..errr klo yg ni No pun panggil dahlia..klo semperit dia sekeping yg corak bergerigi (acuan tat gulung) atas tu kan...huhu upenye sama cuma bentuk je lain2..

nisa said...

tu nisa punya peberet..nisa pun baru pas wat kuih laya cina..hihihi

Fiza Amran said...

waahhhhhhhh.............. semperit bestnya .. hany misi tue tettttttttttttt.. heheeh nanti PM erkkk

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Skrg ni kat rumah MM pun dah mcm raya.. byk kekacang raya CNY, jejiran bg.

mzhany said...

@hana
huhu hana, hany pun pau org punyer..sabo ye dear. nnti hany usahakan utk hana


@cha
a'ah cha, stuju stuju;)


@no
ntahla no, tp yg ni hany panggil dahlia, tp dorg2 kt sini panggil semperittt...


@nisa
waa nisa, rajin nya, nak g beraya la kat umah nisa ;)


@fiza
misi tetttttt, ok ok nnti hany pm k..


@mm
waa mm sronok nyer, mesti meriah je kan

Jemari Seni said...

Sedap sebekut tu! Dpt plak kalau yg gebu cair didalam mulut pergh!!!