Ini Wilayah Hijau: S.G Man


07 February 2011

S.G Man

Aper itu S.G Man?
Ntah la hany pun tak tahu nama penuh untuk S.G Man…alaaaa iklan yang Faizal Tahir tuh. perfume kan kan kan….


040220114609


apa yang sama dengan Faizal Tahir???


yeahhhh, the ray ban rite? ahahaha kalau rupa, sila jangan cakap yer….haruslah jauh sekali nak sama kan. Faizal Tahir berambut panjang, my MZ tidakkkkk….


akhirnya berjaya MZ dapatkan rayban ini. mula mula hany suruh MZ amek yang kanta dia kaler silver tuh. tapi 2,3kali pandang macam pelik je kan…maka beli lah yang nih ha….


terus pakai la derrr….tengah hari jenjalan kat Ganu nih, fuhhhhh panassss! sakit mata wooooo…


aperpon, di mata ku, dihati ku ini, MZ tetap ensem ;)
Komen
4 Komen

4 comments:

Hanis MY said...

alahai lovely sgt entry ni apa la sangt ada pada rupa yg pentng sehati sejiwa hidup bahagia ye tak!

azzey said...

klu drive mmg selesa pakai ray-ban ni. coz mata tak sakit kena cahaya..

Norhafiza said...

a a hany..No pun kene pakai spek itam gak..silau, No boleh dpt migraine huhu..

apak cikidong said...

ferrr...apak tercabar!!!