Ini Wilayah Hijau: Hany macam Rosnah Johari?


16 February 2011

Hany macam Rosnah Johari?




Alaaa Rosnah Johari….
tak kenal ker? ishhh dia cukup la glemer, pelakon drama tuh. alaaa yang yang….eh meh tengok gambar dia la, confirrm korang kenal!


P1011548 haa kenal tak???


Macam ni, ada sorang komen kt mesejbox, cakap muka hany macam Rosnah Johari nih. hihihi amek serius pulak ko hany yer…hadoiii laaaa…


2-13-2011 11-58-11 PM

huhuhu,
ada ke iras hany dengan Rosnah Johari nih? ahaha yer hany dah tahu jawapan dia, TAKDER kan? hehehe…


3548565175_fcabdc7ed6 cantik kan, tulang pipi dia menyerlah…


okaylah…
itu jer. entri di pagi hari.selamat bersarapan pagi, tahula meluat kot, jangan la sampai takleh makan;)


31315_128294890518342_100000134960228_361326_814339_n

**sekian, coretan oleh: Rosnah Johari. eh eh Rohani Hashim;)**
Komen
14 Komen

14 comments:

apak cikidong said...

saya rasa hany seiras dengan siti nurhaliza...

mzhany said...

waaahhh apak, itu nama nya perli...jangan kau permainkan perasaan ku ahahahaa

pago" said...

selamat tak rosnah mat aris..
hahaha..

Norhafiza said...

hehehe...tang tulang ppnye kot hany yg same..tp hany tetap cumil....hihi

CoKeLaT-RaWkZ said...

Hahaha, sib bek dia tak cakap macam Rosnah Mat Aris, hawauuuu! Hahahhaa..

dayakhs said...

eh..bukan ko cm rohana jalil ker??hahahha...ampun..

Cik Moon said...

ada laa cikit2 iras..hehhee

HonEyBuNNy said...

nampak la ada persamaan ....;-)cantik..;-)

ardinihumaira said...

a ah la kak.. ado iras :D

Hanis MY said...

ha ah la cm ada iras2 sket... stuju dgn leyza :D

apak cikidong said...

eh saya cakap yang bener la... macam ct nurhaliza... cerrr nyanyi lagu "percayalahhh" cerr cerrrr

mzhany said...

@no
ahaha tang tulang pipi eh, ye kot utk gmbr nih, gmbr nih je laaa hehehe


@cokelat
ahaha itu ler rosnah mat ariss...auwww seksa gituh;)


@dayakhs
wehhh itu amin sengal la panggil aku rohana jalil cisss


@cikmoon
huhu hany rase xde plak...mungkin kt tulang pipi je r kot


@honeybunny
ahaha sama taqng tulang kot hehehe


@dni
hehehe ye eh, masih tak leh trime huhu


@hana
hehe ye eh hana...


@apak
ahaha kalu nyanyik lagi la jauhhhh bezanya ahahaha

Anonymous said...

Serius memng seiras, tapi macam rosnah mat aris la hahahah

mzhany said...

Alaaaa rosnah mat aris lak adeihhh tok sey tok sey. Sbb dia seksi. Hany takkkk ;)