Ini Wilayah Hijau: OK, ketinggalan…


01 February 2011

OK, ketinggalan…

ha,
mesti korang perasan kan, hany baru je ada banner kaler fink tuh. hurmmm, hany ni ketinggalan sikit. ahahah ye la orang lain dah lama dah register, hany lak baru malam ni ha register.


ni pun nasib baek ada kesempatan, chewaaahhh…tapi serius hany memang tak sempat mengadap sangat. malam ni berkobar kobar semangat nak register. tapi internet pulak slow melow marshmello… tapi gagahkan jugak register….


ting ting ting…dah siap…hehehe






**huhu ntah la cmne earning dia pun hany tak tahu sgt. xpe la esok mlm tungkus lumus searching macam mana pengiraan**
Komen
5 Komen

5 comments:

dyea irdina said...

kiter ni lg la tak tau pekebenda ni tgk dlm blog semua orng ada..hehehhe

qasehraihan said...

hany:
sya dh pasang lama la jg, tp br remove smntara smlm sbb dorg ckp tu iklan velentine..nt klu dorg ckp dh ok sy akn psg blk..hehe

Norhafiza said...

sama la dyea ooi..No pun tak tau hehe..

apak cikidong said...

nak pasang jugak!

Hanis MY said...

benda apa pinky winky tu hany? hana mmg blur tatau apa2..huhu...