Ini Wilayah Hijau: Mariii, umm misi mlm ni, nak jengah ke semua blog dlm bloglist…


21 February 2011

Mariii, umm misi mlm ni, nak jengah ke semua blog dlm bloglist…

 

 

 

 

 

INSYAALLAH…

ni impian dan target malam ni. kalau sebelum ni tak semua blog hany mampu jengah…maksudnya dalam bloglist hany tuh.hany jengah pada blog yang selalu komen kat blog hany….

 

 

tapiiiii…

malam ni hany try untuk pergi ke semua blog yang ada dalam bloglist hany…ahahaa gile kan tamak tuh….alaaa bukan selalu pun kan….semoga hany larat ;)

 

 

mari mari….jenjalan di alam maya mariiiii ;)

 

 

IMG_2414

 

 

**eh ape motip gambo tuh…**

Komen
10 Komen

10 comments:

apak cikidong said...

hadoiiii sedapnyerrrr... lama dah tak makan masakan bini.... nak suruh bini sapa la yg nak masakkan untuk apak yer... ahahaha

munna said...

ni mesti motif nak kasi org yg nengok lapor ni...

mzhany said...

@apak
umm suruh orang kat kedai masakkk ahahahaa


@kakmunna
huhu sbb sy dah kekenyangan ;)

Liza said...

hany mintak email liza kan, liza.sahar@gmail.com

Shaqirah said...

jom akak
jengah blog saya
hehe

mzhany said...

@liza
tengkiu liza...hehehe


@shaqirah
ok skrg akak jengah ;)

rixals said...

sedapnye ikan kerapu tu.. adei.. lapo dah ni weh!!!

ardinihumaira said...

whoaaaaaaaaa
terliur sudah dni pepagi ni ;)

wida said...

mari mari..singgah blog sy:)

Norhafiza said...

bagus2 hany...jengah takat mana yg hany larat ye hehe..