Ini Wilayah Hijau: Sambutan Hari Lahir…


14 February 2011

Sambutan Hari Lahir…

Ingat lagik tak akan enti antu kuburan hany dulu? ha sebenarnya adalah majlis sambutan harilahir yang kami staf staf perempuan kat opis ha. dan kali ni adalah majlis ke2.


temanya adalah fink kaler…saje jer kan. pastuh kan pas ni ada lagi majlis yang tema fink. ramai benau suker fink nih ;) ok ok mari kite layan pix lah yer, malas nak bebel ;)


SDC12711 orang yang sambut hari lahir nya…


SDC12707 tgk seterawberi tuh, eii mcm tak segar…hangin plak!


SDC12726dengan hadiahnya…


SDC12702  Besday gurl kena dera amek gambar kitorang


SDC12717 semua tengah tekun tengok besday gurl bukak hadiah ;)


page1 hadiah hadiah…


page2lagik hadiah…


page3dan lagik….


SDC12749kenapa marlia dgn as taknak duk dekat2, gaduh ker ;)



SDC12715boleh tak hany beriya potongkan kek? besday sape nih kak???



untuk sambutan ke2 ni, kami sepakat memilih untuk sambut di MCD. semuanya kami lakukan secara demokrasi. ahahah suara ramai. kang nanti ada yang memberontak, tak pasal2 hany digulingkan(hany yg in-charge majlis sambutan nih, smpai bulan12 nih tau)….


**sape sape yang tak bagi hadiah lagik pada burfday gurl…sila berikan padanya yer…kena adil…;)**   
Komen
12 Komen

12 comments:

Siti Hajar Masri said...

kek tu nmpk sedaplah..

erienz said...

banyaknye dapat hadiah...

Ted said...

bestntya dapat hadiah

Norhafiza said...

sedapnye kek hany...No pantang nengok kek2 nih...ish...kene cari bahan, kene buat gak huhuhu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sedapnya kek tu mai sikit...

munna said...

Seronoknya.. ramai2 macam ni... zaman masa kat u je merasa macam ni...

apak cikidong said...

happy besday.... kemmm salam!!!! ekkeekek larik!

Hanis MY said...

Bestnyaaaaa tak sabar nk tgk sambutan bday hany plak mesti meriah dan sudah tentu hany akan pakai kaler ijau hehe...tak pun serba serbi greeennnss gitu...

ardinihumaira said...

epi bday ti her! wow bestnye sambutan bday. meriah :D

Izzatul Iman said...

wah...banyaknye hadiah....!

Hepi belated bufday ye...

mzhany said...

@hajar
ha sedap jugakla walaupon bukan kek secret recipe


@erienz
ha tu hadiah yg semua org akn dpt hehe bilangan yg sama


@ted
tu la kan ted, xsabo nk tunggu turn hany nih


@no
ha no buat la, no pndai buat kek, hany kompom beli je;)


@ladyzul
meh meh nak suap...aummm


@munna
ha kakmunna, ni la br ramai staff pompuan kt opis hany nih, b4 ni tak merasa mcm ni


@apak
mekasey apak.ok nnti hany smpaikan ;)


@hana
ooowhhh for sure la HIJAU hana...hihihi sabo eh, bulan mei nanti tau.


@dni
ha dni sronok gak buat cm ni ngn staff semua


@izzatul
mekasey bg pihak yg smbut besday;)

cik daisy said...

hepi belated bday aina ;)
kek bakers cottage.. hehe