Ini Wilayah Hijau: Sushi


19 February 2011

Sushi

Selalu jer tengok hana makan sushi dan adik beradik nya lah…hehe almaklom ler hana berada di japang sana. bolehla makan sushi kan kan kan…seronok!!!

 

 

jumaat,

masa lunch hany makan sushi jer..sebab pagi dah makan bekal. eh eh bawak bekal ok! kelass ko.ahaha tetibe rajin kan masak untuk bawak bekal ke opis.

 

 

makan sushi di JJ jer, bukan sushi king laaa…

 

 

180220114846 hanya mek yg set RM4.90

 

 

hany sangat suka salmon. kalau dulu kan selalu hany buat salad masukkan salmon sekali. tapi hany masak dulu la salmon tu.ahaha hany bukan nya pure jepun kan, mana masuk makan yang tak masak nih…

 

 

beshnya kalau dapat pergi jepun…uuuu b….

Komen
3 Komen

3 comments:

Izan Ishak said...

hany, k.izan tak pernah makan sushi wpun org kata sedap...sedap...
sedap tak?

Norhafiza said...

huhuhu...tak penah lak No rasa sushi nih...

mzhany said...

@izan
ummm yg sy mkn ni pun bukan yg ori sushi mcm dr jepun tuh, heheh yg tu org kata mentah2,yg ni dah dimasak semua.bg hany sedap hihi


@no
hehe try la no