Ini Wilayah Hijau: Brooch bunga


10 February 2011

Brooch bunga

Lagi benda cute yang dibeli di KB MALL. brooch bunga yang cute cute. hehe ni bukan benda baru pun, dah ada blogger yang jual. tp tetibe plak bila dah tengok ni, terasa nak beli. itu pun bagi kat adik ipar jugak.


070220114671

ha,
nampak tuh, pelbagai warna. pelbagai corak. hany beli 4, 2bagi kat adik ipar. erkk tak pakai lagik.


070220114672


070220114673


070220114675


070220114674


Pelbagai bentuk, pelbagai rupa. geram sangat tengok…tapi beli ikut fikiran waras lagik. ahahah idokla nak guna kan yang youtube tuh, huhu…


Korang pernah tengok tak, kerongsang yang jenis panjang tuh, bila pakai kat tudung, bawah dagu tuh, maka terjurai la kan. umm hany teringin nak beli, sekali MZ tak bagi…dia cakap dia tak suka tengok, bila paling muka kerongsang tuh bergerak gerak…ye la terjuntai kan…ummm ok ikut apa kata suami…jangan derhaka hany….
Komen
12 Komen

12 comments:

wida said...

menarik..

Norhafiza said...

oo..keronsang tu No ada..anak no yg sulong beli ngan ustazah dia adiah untuk No hehe..tp kecil je la..ada No pakai dlm entri ni..

http://nopija.blogspot.com/2011/02/selamat-hari-lahir-buat-farihin.html

fiqkbe said...

comel!! beli byk2 utk fiq x? hehe..

jom join kontest pertama fiq:

http://meandkbe-mylifestarthere.blogspot.com/2011/02/contest-splashy-moment-by-fiqkbe.html

Nafisa81 said...

apsal tak beli byk2...pastuh boleh bagi kawan2 blogger...GA ke..lucky draw ke..hahaha...

Hanis MY said...

comelnyaa geram hana tgk huhu... sgt kreatif!

munna said...

comel2 lah hany.. klu kak munna mesti dah rembat banyak.. suka sgt beli benda2 yg comel2 dan cute miut ni..

~aSFaLiZa~ said...

laki aku kata yg berjuntai2 tu mcm janggut. dia komen org pakai. tang aku dia diam jek. hahhahaha

mamaaizara said...

comel2..

haniazrina83 said...

kerongsang juntai2 tu tgk org lain pki lawa..tp bila sendiri try..btol la rasa cam bergoyang2, rasa cam janggut..ha tu la..hehe

apak cikidong said...

terjuntai-juntai la besttttt kikikikikii baru terasa dihipnosis lepas tengok-tengok...

Diyana said...

haish..geramla tgk.kiut2!*pesal mcm tk penah tgk eh kat tempat lain?kat kb mall ajeka ade?^^

mzhany said...

@wida
heheh comey kan kan


@no
waaa no dah ada eh brooch ni ker? huhu hany tak pakai pun lagi


@fiq
alaa akak beli 2je dear.huhu nanti eh akak balik, akak beli lagi...ok ok nanti akak jenguk k


@nafisa
ala kak, sy beli pun sikit je...huhuhu sbb xterfikir lak ada org suka brooch mcm ni


@hana
a'ah kan hana, kreatip sungguh.


@munna
kakmunna, sy ni xterfikir lak nk beli byk2, sbb sy suka pakai yg kecik2 tuh...


@as
ahahah sabo je la laki ko tuh. mcm janggut pelik lak...aku xpernah dgr lak...


@azie
a'ah comey kan


@haniazrina
ahaha ko try la pakai weh, mesti comey, perasaan ko je mcm janggut tuh


@apak
ha apak, suka benau eh juntai2 nih...