Ini Wilayah Hijau: Kak Limah


23 February 2011

Kak Limah

Semalam, hany saja la main main kuiz kat FB tuh. saja je kan, baru je sebelum ni amik kuiz pasal Loghat GANU nih.kali nih hany amek kuiz pasal watak dalam cite ce cite ce cite…Hantu Kak Limah Balik Rumah…

 

 

2-22-2011 9-57-59 PM

 

 

tengok apa watak hany dapat? HANTU KAK LIMAH ok!!!!

 

 

 

ahahaha,

giler memang giler….

 

 

 

**ok daaaa….sekadar selingan di pagi hari…**

Komen
12 Komen

12 comments:

Ted said...

hahaha, kelako. Siap dapat watak yang scary lak tu. Gile besar hantu tu

wida said...

hehe..lama x main kuiz2 tu

SHAFIDA said...

HANY.....WATAK JER XPER, JGN JADIK HANTU MAK LIMAH DAH.HEHEHE

Norhafiza said...

hahahahaha...ops! pompuan kene supan kihkihkihkih...klako2...ada gak kengkawan No buat kuiz nih...mcm2 watak dorang hihihi..agaknya mmg hany suka nyakat org kot hihi

apak cikidong said...

haii.. saya pak jabit ahahahah

azzey said...

He3...hantu kak limah yg kelakor

qasehraihan said...

xminat main game kt fb, lagiun nt volume data cepat abis..hhoho

rATu kEBaYA said...

semenjak fb di blog ni.. dah lama tak main kuiz kat fb

nisa said...

antu kak limah?kita bakor je..kita bakor je...hehehehe

ardinihumaira said...

hehe musim hantu kaklimah la ni kan :D

munna said...

hany dah hafal lagu enjit enjit semut ke?.... kalau tak.. tak boleh jadi kak limah

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Haha.. ok apa Hany dpt watak tu, berbaloi sbb dailog pun tak byk.