Ini Wilayah Hijau: Malaysia menang 2-0


09 February 2011

Malaysia menang 2-0

MALAYSIA menang 2-0 melawan HONGKONG.

 

 

hany tengok separuh masa pertama pun dah nak habis, tapi 2nd half, HONGKONG semakin semangat la. Banyak peluang untuk MALAYSIA, cuma tak bertuah je. tak berjaya jaringkan gol.

 

 

gol ke2, sangat tak tersangka…hohoho rajagopal pun mcm tak terkejut je dengan gol ke2 tuh.

 

 

duk ralit BW, jengah umah kawan kawan, sampai lupa nak buat entti untuk malam ni ;)

Komen
2 Komen

2 comments:

munna said...

tahniah buat pemain Malaysia walaupun kak munna tak minat tgk bola.. tapi bangga bila menang

rATu kEBaYA said...

tahniah pemain malaysia.. tapi paling suka bila syafiq bagi gol pertama.. cantik betullah