Ini Wilayah Hijau: Finky Day


11 February 2011

Finky Day

Hari ni,

kami staff pompuan kat opis, semua berbaju PINK. sempena menyambut besday sorang staff pada bulan february nih. dan dia memilih tema fink…

 

 

SDC12749

 

 

hany pun berbaju fink laaa….giler punyer fink. eiiii tetibe rasa sakit kepala sebab pink sangat kan….

 

 

110220114767  dengan besday gurl ;)

 

 

**muka tak bermaya jer, sebab pakai pink ;)**

Komen
10 Komen

10 comments:

Hanis MY said...

satek jek hany pakai pink...takkan nk ijau sokmo hehe..nanti fakai kaler lain fulak ye...

munna said...

cantik je hany... klu dah cantik pakai warna apa pun dah cantik...

mzhany said...

@hana
ahaha, tu la kena la hormati majlis kan...erkkk susah payah owh cari baju fink, kat lemari semua hijau jer....


@kakmunna
hehe, saya rasa felik je bile sy fakai fink nih...semacam jer

Ted said...

hehe, tak minat warna pink ke?sama la kitee.hehe

mzhany said...

ted, hohoo sama la kite kan, tak minat fink kaler ;)

ardinihumaira said...

hehe...
dni suka tengok orang pakai pink

Norhafiza said...

kihkihkih...klo pakai ijo terus sakit kepala tu ilang kan hany hehehehe...

mzhany said...

@dni
ahhaa buleh lak suke tgk org pakai. tp dni fink comey ngan dni sbb dni putih.


@no
a'ah no betol tuh ;)

mamaaizara said...

kalau green mesti ceria kan..

mzhany said...

ahahah betol tuh azie, kalu hijau semangat lg lebih ;)