Ini Wilayah Hijau: Aidid Farizuan


09 August 2010

Aidid Farizuan

Dia,

yang hany rinduuu…lebih kurang 2bulan++ gaklaa tak jompa dia. asyik ada hal je and tak dapat jumpa, then hari sabtu baru nih, hany pigi rumah dia…jompa dia, peluk ciommm dia…ha puas hati…eh xpuas laaa kejap sangat….

 

 

070820103194

ala comeiii nyer….

 

 

Si Aidid ni kan,

suke sangat dengan lelaki tau…masa hany mula mula sampai umah dia kan, ibu dia bekerja, so aidid nih tinggal la dengan apak dia jer. masa hany sampai, aidid dalam buai, tapi mata dah terbuka dah. hany punye laaa duk agah dia bagai…bleh lak kan dia duk mengiring dalam buai tuh, sambil memandang MZ…senyum senyum ok. eiiii gateiii nau aidid, nak ngorat uncle kie ker??? sumpahhh dia duk mengiring jer sambil pandang mz, hany pon cakapla kt mz, mz ni agah la dr buai yang jaring jaring tuh….mengelekek tau gelak…eiii cubit kan baru tahu….

 

 

dah lama sket, mz sembang la ngan apak dia…baru la dia nak pandang hany…pastuh liuk lentok badan nak suruh org angkat dia. pandai eh…hany pon angkat dia, elok je keluar dari buai, terus pandang MZ tau…sambil sengeh sengeh….holo holo holo…pastu dia kan suker tau, kalau MZ agah dia, dia sengeh then dia meliuk lentok kat bahu hany, ala ala gaya manja gituh…hadoiii ler aidid nih.

 

 

ibu dia pon slalu cakap, kalau balek kampong, dia suke mainmain ngan sepupu sepapat yang lelaki jer, ngan pompuan pompuan, jarang sangat….hurmmmm

 

 

sebenarnya ibu dia cakap, masa mengandungkan aidid nih, dia tengah menggatal dgn lelaki. ahahaha idokler menggatal cmne, bergurau senda kot sube bersembang kot. ha ngko hamek, kenan kat anak.

 

 

070820103197

 

 

070820103200

 

 

ok, ini jer kisah aidid farizuan…

 

 

** nama aidid farizuan nih dapat sebab tengok drama Nur Kasih tuh, kalu perempuan tak tahu la apa nama kan…**

Komen
5 Komen

5 comments:

mizz sue said...

SEDAP NAMA TU KAK

Anonymous said...

suruh nor letak nama ank dia kalu ppuan nur amina pun xpe...hehe

suamihanyisterizuki said...

hehehe,
ok gok tuh...comey gok nama tuh kan

suamihanyisterizuki said...

sedap eh sue...hehehe tu la ibu dia berkenan sgt tuh...

ardinihumaira said...

sedap nama tu kak ;)