Ini Wilayah Hijau: Not GOOD


18 August 2010

Not GOOD

Seyes,

hari ni pagi pagi lagik dah rasa semuanya tak selesa. adusss knape ya?

 

 

pakai baju tu tak selesa, pastuh tudung, pakai yang tuh tak selesa, tukar pakai yang ni tak selesa, padahal before nih semuanya ok jer….warna mmg dah match dengan baju….adussss

 

 

pastuh,

letak la sikit celak, pastuh sapu la mascara hitam pulak…sekali elok nak colek krim kat muka….BERSIN pulak….kalau dah BERSIN haruslah sampai MENUTUP MATA kan….bukak bukak mata, tengok dah COMOT mascara…aaaaahhhhhhh….dah macam beruang panda dah…isshhhhhh….

 

 

pastuh,

dah setel semua, macam tak selesa lagik…elok nak keluar rumah…mak aiiihhh PANGGILAN PULAU lak. ingat kan sempat tahan nak g opishhh….tak leh tak leh….terus chaw ke bilik termenung…jam kt dinding dah 8lebih.

 

 

memang la umah sekangkang kingkong je ngan opish, tp trafik lite lagik…semalam dahla hany ke opis kul9.44pagi…hari nih xmoo la lewat lagik kan….

 

 

macam macam la tak kena, tak selesa…errrr, adakah sebab BANGUN LAMBAT dan semua jadik tak besh, tak selesa….

Komen
2 Komen

2 comments:

rATu kEBaYA said...

mungkin itu salah satu sebab kot..

Butang Pena said...

maybe gakla hany...
org pun kalo bgun lewat pastu kelam kabut bersiap mmg rase comot sgt...
pdhal org lain tgk biase je...
paranoid sndr...heheh... ;)