Ini Wilayah Hijau: Lagik 1000 yer!!!


30 August 2010

Lagik 1000 yer!!!

yer, masih pasal lucky visitor yer…

heheh ada lagik +-1000 untk sampai ke 30K tuh. jangan risoooo belog hany ni tak ramai pon visitor…sempat jer lagik…maybe hujung isnin depan kot..ahhahaa…

 

macam biasa,

 

1) masuk belog hijau nih, laju laju laju usha counter kat bawah sebelah kanan…

 

2) nampak je 30,000, laju laju laju capture/printscreen

 

3) terus laju laju laju email to zukihany@gmail.com

 

 

nanti hany laju laju buat entry pasal korang yang bertuah tuh, dannnnnn dgn lajunye hany post barang utk korang yang bertuah ;)

 

 

**ahahahaa tang pos barang ada 1 je laju ;) **

**LAJU = CEPAT, DGN PANTAS NYE**

Komen
1 Komen

1 comment:

ardinihumaira said...

teringinnya dni nak jadi tukang snap tu.. :D