Ini Wilayah Hijau: Rumahku Syurgaku ;)


07 August 2010

Rumahku Syurgaku ;)




Alhamdulillah,
jam 11malam sampai la ke Selangor nih kan, MZ datang amek....uhhhh rinduuu memang tak hagak la kan...


and now, lepaking depan tibi smbil tengok Italian Job. minat citer nih sebab ada mini cooper...wooo suker weh. and sangat lega sbb dah berada dirumah ku syurgaku. tapi, hahaha besok gasakla yer...mengemasss la ngko hany oooiiii...


xpe xpe,
esok ada aktiviti yang akan menggembirakan.

1) amek baju baru...yeayyy
2) nak g makan makan kt putrajaya. makan buah buah tuh
3) nak g shopping barang barang utk berpuasa...suke!!!
4) nak g beli penyangkut baju yang kaler hijau. alaaa utk buat sidai baju tuh...


yeahhh...


**sape yg g mkn mkn buah bua esok, jom g same same**
Komen
4 Komen

4 comments:

Asmidar said...

minat aler ijau ek....shuping ??? wah best2...

ardinihumaira said...

dni pun ngah skodeng penyankut baju kak. hik3... duk mengidam yang jenis kayu tu.

misyamissyou said...

xdpt join makan buah kak..akak tolong makan kan la..hehheee

Liza said...

liza mmg plan nak pegi makan buah kat putrajaya esok, harap2 liza larat lah nak gi, untung2 dapat jumper hany