Ini Wilayah Hijau: MyTV3 Roverz


30 August 2010

MyTV3 Roverz

Sabtu baru nih,

selepas pemburuan baju raya, hany ngn MZ macam biasa laa…ke bazar ramadhan equine. ahahaha sebabnya malashhh masak…ye la dah tu memburu baju raya sampai kul6++ mane dan nak masak…ahaha alasan…

 

 

masa nak balik tuh ada la nampak geng roverz tv3. dia park depan kete MZ lak tuh, so hany ngn MZ pon stop la nak la tengok ape yang dorang nak bagi…

 

 

280820103371

yang baju merah tu nama TAM, yg sorg lagi tak hengat…

 

 

280820103372

 

 

280820103376

hany dapat sampul duit raya nih…hehehe ok la tuh

 

 

banyak gak barang barang yang dorg bagi. ada tabung, botol air, hamper wrigley chewing gum, ade duit RM50…pastuh angpau, file budak budak…ahahaha….

 

 

**tengah kumpul sampul duit raya nih…hehe**

Komen
1 Komen

1 comment:

ardinihumaira said...

cantikla samput wit raya tu ^__^