Ini Wilayah Hijau: Dua bulan akan kelihatan di dunia di bulan Ogos???


20 August 2010

Dua bulan akan kelihatan di dunia di bulan Ogos???

 

 

 

 

 

 

**from mail**

 

 

Two moons on 27th August 2010

image001

 

 

 

27th Aug the Whole World is waiting for.............

 

Planet Mars will be the brightest in the night sky starting August. It will look as large as the full moon to the naked eye. This will cultivate on Aug. 27 when Mars comes within 34.65M miles off earth. Be sure to watch the sky on Aug. 27 12:30 am. It will look like the earth has 2 moons.

 

The next time Mars may come this close is in 2287.

 

 

**shotttt, kena tengok nih, next kejadian nih tahun 2287, harussslaaaa hany tak sempat dah **

Komen
5 Komen

5 comments:

rATu kEBaYA said...

nice info..

nak kene tgk jugak ni.. lambat lagi nak tunggu 2287 tu... ntah ada ke tidak lagi umur masa tu..

dd dudu said...

thanx for d info hany

kasih suci said...

betul ke?

suamihanyisterizuki said...

aishah, itu le pasai 2287 tuh kite ni sempat ker, takpon dunia kite te sempat ke sampai 2287 kan...

sama sama dd dudu ;)

kasih, m not sure, ini dpt dr 4ward mail..nnnti hany surf lagik n update kt sini yer

ardinihumaira said...

nak tgk! ;D