Ini Wilayah Hijau: Tido dalam kete depan opis…


20 August 2010

Tido dalam kete depan opis…

 

 

 

eh, bukan xde rumah yer….

 

Macam ni kesnye,

semalam hany kena panggil ngan HR, sebab minggu ni je dah 3kali datang lambat ok! 3KALI. sepatotnye dah dapat surat kan, tapi alhamdulillah….;)

 

 

seyes, hany ngaku r, bulan puasa nih, hany sokmo je lambat. sepatutnya jangan jadikan bulan puasa alasan kan. habis ape alasan ko hany?

 

 

sebabnya BUNUH SETAN MALAM MALAM? boleh??? siang hari tak leh bunuh kan bulan puasa nih…ahahha sengal tak, hany bagi alasan macam tuh kat HR. ha hamek ko HR siap bagi lagi baca apa sebelom tido supaya tak di ganggu setan….huhu….

 

 

sudahnya,

hari ni hany semerlang sampai awal. seawal mane tak hingat tp masa hany smpai br ade 4 kete dan sampai bersma HR. fuhhhh cemerlang wooooo….lepas touch card depan pintu tuh, hany masuk kete and TIDOOOOOO….ahahhaa sempat gak la hany membuta dlm 10minit.

 

 

ok,

janji kena datang awal yer hany….janji….

Komen
4 Komen

4 comments:

kella said...

hahahaha.. toing terkena batang idung la! samo lah kiter hany weh..
tapi hari ni pun cemerlang juga! datang awal rini! sorang pun tak masuk lagi, siap bukak opis tu...hehehehe...

err.. tapi bulan posa ni setan takde.. so xleh pkai alasan bunuh setan ler...

suamihanyisterizuki said...

ahahaha,
kella betol jugak setan xde kan..ahaha dah terbagi alasan camtu camner...

suzzsuzie said...

mmg cemerlang...leain kali dtg tido kat ofis je....

suamihanyisterizuki said...

ahahaa, xmoo r jap g kena byr bil letrik lak ;)