Ini Wilayah Hijau: Alhamdulillah, sempurna hari pertama....


11 August 2010

Alhamdulillah, sempurna hari pertama....





Yer,
akhirnya sudah berbuka dengan juadah yang sederhana cuma... Alhamdulillah... syukur pada MU ya ALLAH...


Hari ni hany masak, hehehe simple je...ingat nak singgah bazar tadi, tp fikir fikir tak pe la, hany masak je la. terus roger MZ mintak dia belikan apa apa makanan manis, nak makan pas solat terawih nanti.


mula mula hany nak bubur kacang, tp MZ cakap dia nak beli pisang sira tuh. ok lah stuju je la skalikan...senang, jimat...tak baek membazir ;)


**jom terawih utk malam ke2, 29 hari lagik;) **
Komen
5 Komen

5 comments:

MAMA AIZARA said...

tak dapat nak gi terawih berjemaah la hany..
kena jaga baby...

Liza said...

alhamdulilah....

suamihanyisterizuki said...

umm, xpe la, dh ada baby kan, xkan nk bwk lak ke surau bagai..sekali terpekik melolong susah gak, mengganggu org lain lak...

ameen...

mizz sue said...

Alhamdulillah kak...

Anonymous said...

pernah tmakan roti smpi separuh,padahal waktu tu tgh pose..hehe.