Ini Wilayah Hijau: cisss glemer rupanya Mona tuh yer…


20 August 2010

cisss glemer rupanya Mona tuh yer…

 

 

 

 

ingat lagik akan entri hany yang ada pasal Kembalinya Mona Gersang? hohooho…hari nih check kerword…

 

 

8-20-2010 11-47-09 AM

hamek ngko, sampai 6hits pasal mona nih. wooo glemer you…meh sini meh sini kelik sini untuk mona itu.

 

 

Kad Selamat Bersahur???

sowii la xde la plak kt sini kan…lagipon hany tak bagi kad untuk ucapkan selamat bersahur untuk suami terchinta…bisik je tepi telinga yer…tak perlu kad….

 

 

testismoni simplysiti lak,

ummm hany hanya guna trial pack, tak beli pon so xde testimoni la yer…sowiii jugak…

 

 

Kedai makan steamboat maeps,

ha yang nih hany ade….nak tengok? meh kelik sini

**huhu mona mona**

Komen
2 Komen

2 comments:

misyamissyou said...

tajuk buku tu mengancam kak..haha..ramai pulak yg cari..kalau keyword sy, ramai cari irfan roslan tu..dr sejak sy buat entry pasal pelakon tu smpai la hari ni, tiap2 hari ade org cari name tu..smpai berbelas hits

ardinihumaira said...

wahhh glemernya mona ;)