Ini Wilayah Hijau: Rohani Hashim VS Roslin Hashim


18 August 2010

Rohani Hashim VS Roslin Hashim

 

 

 

yer,

korang saksikan la nanti, rohani hashim akan bertemu roslin hashim untuk satu perlawanan yang boleh dikatakan agak….ahaha dah la jangan nak merepek yer….

 

 

sebelom merepek lagik,

hany nak korang tahu bahawa Rohani Hashim & Roslin Hashim BUKANLAH ADIK BERADIK yer…cuma saudara se agama sahaja.

 

 

rasanya semua orang dah tahu kan, sebab nye kebanyakkan belog ade buat entri pasal Roslin nih….

 

 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

 

DUlu dah kecoh pasal kes dia cerai selepas 12hari, sekarang lama sikit la sebulan kan.hurmmm seyes tak tahu nak cakap apa, mungki ada alasan tersendiri kan…tapi setiap masalah ada jalan penyelesaian. kesian kat perempuan buat macam ni….

 

 

jom baca kat sini

Komen
4 Komen

4 comments:

Cikidong said...

apak cikidong pun nyampah tgk si roslin ni... sian orang pompuan tu.. ada ke sesuka hati nk cerai2 orang... kawin ngan lembu daaa!

SURIA AMANDA said...

biasa la dia nih..raja kontroversi..kalau dapat duit buat kontroversi x per la gak kan...

Butang Pena said...

emm tak taula ape die fikir mase kawin dgn pompuan tu...
die buat pompuan mcm takde maruah je...
senang2 lafaz cerai...
x paham betul...

suamihanyisterizuki said...

apak, ms 1st penceraian tuh org bleh r slhkn pompuan kan ha skrg mesti tahu la sape yg problem kan


lisa, huhu raja kontroversi...ngalahkan artis yer...


diela, ha itu ler. tak patot, jap lg org slhkn pompuan...