Ini Wilayah Hijau: Salad buatan hany


17 August 2010

Salad buatan hany

 

Sebenarnya, hany dah lama teringin nak makan salad nih. dari before berpuasa lagik. dan bukan teringin salad yang kat kedai mana mana lah, kenny roger ker…umm sedapnyer….tapi hany teringin sangat nak makan salad yang hany buat sendirik.

 

 

tapi,

disebabkan kena buat sendirik, maka sokmo lah tertangguh…sokmo teringin, sokmo nak, tapi sokmoooo malash nak buat. udahnya tak le kesampaian keteringinan itu.

 

 

so,

semalam datang la kerajinan kan, maka terhasil la salad buatan hany.

 

 

150820103272nyum nyum nyum…

 

 

ha ni lak salad kenny rogers…

 

Caesar-Saladpic from kenny nye web laa…

 

 

** segala benda nak di campak dalam salad nih**

Komen
12 Komen

12 comments:

rATu kEBaYA said...

meriah udang kat salad tu.. dah lama tak buat salad sendiri..

erm.. teringin jugaklah.. hehehe

Sue@Iza said...

huwaaaaa....siap ada udang...ni dah kire salad kat Chillis ni hani...buttered prawn...memang maveles...

SURIA AMANDA said...

meriah weh...sabar jer la..tetiba berbunyik disco kat perut Lisa..

suamihanyisterizuki said...

aishah, haha jom buat salad, hany seyes dh lama teringin...

iza, slalu hany xletak udang, tp tgk ade udang tuh campak je la...

suria, hehehe meh berdisco bersama sama ;)

mizz sue said...

nak!!!! saye hantu udang!!!

syalinda johari said...

aku tgk gambar salad ko buat lagi sedap dr kenny rogers.. meh sikit...

suamihanyisterizuki said...

ahaha...nnti aku buat lagi yer...

Ogy said...

mak aih hanny....sodapnya itu saladd...hik3

ardinihumaira said...

omaigod! udang tu sangat segar. nak sket :D

Fielah said...

deyymmm...sgttttttt sedapppppppp hoke itu salad...tgk pun dah nak menitis air mata :p

suzzsuzie said...

wah hany...sedapnya nampak salad tu....mewah dgn udang...lenkali buat sendiri ye tak pyh beli lagi..pas tu klu rajin sila bagi resepi ye..ksue nak cuba lak..boleh ker?

suamihanyisterizuki said...

sue, ohohoho takot hantu udang rupenye kamooo...

ogy, bg hany sedapla kan, sbb sindiri buat...tp org laen tak tahu ler...

dni, hehe kena yg freshh kalau tak nnti gatai idung

fielah, hahaa seb baek tgk time dah buke kan

kaksue, betol, nak jimat buat la kan, tp perlu kerajinan, nanti sy buat entry k...