Ini Wilayah Hijau: BE yg tak jadiiiii ME langsung


10 August 2010

BE yg tak jadiiiii ME langsung

 

 

 

Sepertimana yang hany tahu, kalau dapat BE dari nuff, dah habis tuh akan bertukar jadi ME kan? ye la sebab before nih pon semua BE dah jadik ME.

 

 

Tapi,

alkisahnya kan, 1 BE hany nih, sampai la ni duk BE la…tapi iklan nya memang dah tak kuor kat belog. tak jadik ME lagik, rasanya dah dekat 2minggu. hany pon tak tahu la apa masalahnya kan. BE nih hany dapat masa masih menggunakan belogsepot. then hany tukar .com kan. terus hang mcm tuh.

 

 

Knape erk???

 

 

j

walaupon duit tak semenggah mana kan…

 

 

 

**konpius gak…**

Komen
4 Komen

4 comments:

ardinihumaira said...

dni punya pon sama.. digi punya tu memang berjasa. ;)

Asmidar said...

susah kan nak dapat duit....

suamihanyisterizuki said...

huhu,
dni, akaknye nih tak count dah, tp dia xpergi ke ME jer.ntah la xtahu knape. tp iklan mmg xde dah


asmidar, heheh ye susah nk dapat duit...kena kerja keras...huhuhu

kella said...

naktanya camana leh dapat BE? huhuhuhu...