Ini Wilayah Hijau: Korang ingat tak ni… part 2


19 August 2010

Korang ingat tak ni… part 2

 

 

 

**from mail**

 

ok, kawan kawan…ni sambungan nyer…hohoho kali nih rasanya macam banyak hany tak pernah rasa…huhuhu

 

 

image002

image003Kasut sekolah. hurmmm hany tak hingat la hany pakai yang jenis nih ke tak. tp yang atas tuh haruss budak laki ramai pakai kan…

 

 

image004 

 

image005

 

ha,hany tak sempat amek subjek nih…

 

 

 

image008

 

image018

hehehe, ingat tak ingat tak?

 

 

image015

pernah maen ni tak? hohoho sronok wooo

**sowii gmbr xclear r**

 

 

image016

ha bulan puasa nih, ramai la bebudak kat kampong tuh maen “boom” nih. pastuh, maen lawan lawan ngan kampong sebelah. huhu havoc weh…nak nak esok nak raya malamni konpem la bising satu kampong. org org tua tuh tok sah marah la, tak makan nya, mane bebudak ni nak dgr kan…

 

 

**heheh itu jer**

Komen
3 Komen

3 comments:

Butang Pena said...

hehe...
yg bedak cuticura tu penah rase...
bau pahit semacam tp tetap lumur 1 badan...hehe
baling tin tu ade gak tp yg plg suke main baling selipar...
abis sume selipar2 jiran kene rembat...hahaha
meriam tu x penah main sbb duk kat bandar...kalo duk kampung mst best... ;)

suamihanyisterizuki said...

ha betol, bau dia xbeshh tp tadah la, pakai jugak kan...hany pon xmain meriam, tp selalu r tgk org main...tak brani laaa nak maen...

RedBerry said...

Eh eh.. bedak cuticura... ingat kat atok and arwah nenek.