Ini Wilayah Hijau: Sayu sorang sorang…


03 August 2010

Sayu sorang sorang…



Semalam, dapat sms dari MZ


“ tetibe b rasa sayu. dah la baru pindah masuk umah baru, tiba tiba duduk sorang2 pulak, syg xde. rasa sayu jer…umah lame takde la rasa sayu sgt, sbb dah terbiasa…”


isteri yang baca jer, bukan setakat sayu…dah mencurah air hujan…kesian sgt kat MZ ms nih. hany dah start rasa sedey masa nak gerak g jb lagik…ye la…dgn umah tunggang langgang…dgn baru masuk…tetibe nak tinggalkan MZ….


isteri mana tak rasa sedey weih….walaupon hany dah setelkan bahagian bilik, baju baju dan dapur…untuk kegunaan suami…tapi still rasa terbuku sgt kat hati nih…


**rindu MZ & rindu rumah**
Komen
15 Komen

15 comments:

nani said...

huhu..
sob sob tumpang sayu..
juki dan Hany sila bertabah..

mamaaqil said...

sabar ya anie..tabah dlm mghadapi dugaan..

suamihanyisterizuki said...

nani, ko tahu je r abglong ko tuh,jenis kental, tp bile dia tulis cmtuh, adoiii buat aku gusar...

cikg eida,hehehe lame mu dok komen hok.baek da tengkiu....

suzzsuzie said...

sabar ye hany...nasib baik tak tulis panjang2 nanti kak sue pun jd sayu gak mengalahkan empunya badan....

rATu kEBaYA said...

sabarlah.. sayu jugak ni..

fazilzura said...

alahai .. sian nye dia..

kella said...

huhuhu.... faham..faham... rindukan.. ala lebih2 lagi si suami pula yg rasa camtu.. si isteri apatah la lagi...hukhuk..

suamihanyisterizuki said...

k.sue, emo terserap eh...hehehe

aishah, zura hehehe, itu ler, sabo je la yg mampu...

kella, isteri mmg selalu la rindu kan, bile mcm ni lagiklaa rindu riso seme ada....

syalinda johari said...

sabaq hany, huhuhu. kalo aku pun mencurah2 baca msg mcm tu..huuuu

ardinihumaira said...

ololoooo... sweetnya...
akak rajin2 tepon dia ye ;D

suamihanyisterizuki said...

tu r linda...adeihhh td aku kol aku lak yg emo lebey2...

dni, harusss tuh tepon sokmo...

misyamissyou said...

suweeeetnye hubby akak..mane nak cari lgi sorang cm hubby akak ni?? hahhaahaa :P

suamihanyisterizuki said...

huhu,
misya nih...jgn riso dah ada tuh hubby utk misya, cuma tidak ditemukan olehNYA lagik..

mamaaqil said...

mmg dh lama tak komen..tp still membca apa yg ko tulis...huhuhu

suamihanyisterizuki said...

hehe, tq da...