Ini Wilayah Hijau: Jom Makan Buah @Putrajaya…


11 August 2010

Jom Makan Buah @Putrajaya…

 

 

 

Ingat tak 7&8 Ogos baru nih, ada pesta buah kat putrajaya. huhu, hany ape lagik, balek tuh terus jadik murai bagitahu MZ, and paksa ajak MZ pergi…

 

 

Disebabkan memang hany nak pergi putrajaya, nak jumpe mmbe, maka singgah la skali kat taman warisan pertanian tuh. hany sampai situh +- kul6 petang. hehehe, maka kami amek keputusan untuk beli buah buah and balek makan kat romah je la. kalau bayar RM15 and makan kat situh, macam rugi je kan, sebab dah dekat maghrib lak tuh.

 

 

maka hany bajet RM30, and beli la apa yang cukup ngn RM30 tuh. hehehe gile kedekut kan. MZ pilih manggis, lame bebenor dia tak makan manggis, pastu dengan balance yang ada kitorang beli cempedak diluar pagar untuk buat goreng cempedak dan 2biji durina. mahal weh harga dia, terpaksa tambah RM4. cissss, dah terlebih RM4.

 

 

070820103192

hehehe saja nak totop vontot si suami ;)

 

 

070820103188Durian…D24 ke eh? ntah ler, malas nak amek tahu…

 

 

070820103189Pisang nih besh kalau di rebus, korang pernah makan pisang rebus???

 

 

070820103190Buah cempedak di dalam bakul…amek pilih kalau nak beli ;)

 

 

070820103191  Dokong…hurmm hany tak suker sangat.

 

 

070820103193Manggis, wuuu syokkk makan, puas hati…

 

 

 

**xpe, tengahari cenggini entri buah buahan…hehehe**

Komen
0 Komen

No comments: