Ini Wilayah Hijau: Toksin, buang laaa…


26 August 2010

Toksin, buang laaa…

hurmm,

camner nak buang toksin eh?huhu…semalam sampai umah je tgk kat meja ade detox patch tuh…banyakkkk…MZ beli ngn kawan dia… suker….

 

 

cek cek tengok ada 20keping, waaa suke boleh pakai pakai 5hari berturut turut utk sorg….

 

 

260820103352

ntah knape ade lain paket lak…

 

 

cara nak pakai…ahaha sonang jer pon nak bagitahu…;)

 

 

260820103354

 

 

260820103355

 

 

260820103356

 

 

 

ha, nampak tak ade sikit yang tak terlekat…tu untuk senang kite tarik nanti…

260820103357

 

 

gambar lepas pakai, hany tak sanggup nak amek…hitam pekat wa cakap lu….kang korang geli lak…

 

 

**harap harap betol la benda ni membantu buang toksin;)**

Komen
4 Komen

4 comments:

Jieda said...

Salam..saya dah cuba pakai,memang lepas pakai badan rasa sedap je.

p/s:jom komen entri baru saya.thanks

mizz sue said...

baru je pakai malam tadi..memang kuar yg itam2 tu

ardinihumaira said...

dni pon pakai gak tapi bukan paket gold. hehe

suamihanyisterizuki said...

jieda, mmg bdn rs sedap eh pas pakai? hany cm tak rasa ape ape pon huhuhu...

sue, sama la akak pon kuor itam

dni akak tak tahu beza yg gold ke tak...hoho