Ini Wilayah Hijau: Finally, dapat mascara hijau…


11 August 2010

Finally, dapat mascara hijau…

 

 

 

 

hehehe,

yer hany dah beli mascara hijau…yeahhh tengkiu to dni & salbiah sebab bagi info kat avon ada mascara hijau. petang semalam berdesuppp hany pergi avon, ahahah tipuu la, idok ler beriya sangat. dengan as hany pergi avon.

 

 

jeng jeng jeng….

 

 

 

110820103232hijau terkois…

 

 

100820103227

ini dia…dua batang sekali hany amek tau….hikhikhik

 

 

100820103229hehehe, dia kaler hijau nak jadik terkoiss gitewww….

 

 

 

sebenarnya,

kecikkk jer mascara nih. harga dia pon RM5 je sebatang. eh itu pon semasa promo la, kalau tak harga dia RM14.90. huhuhu hany amek 2, 1kaler hijau tekois and 1lagik kaler biru..huhuhu…

 

 

tak tahu ler camno la rope bila pakai mascara nih kan…

 

 

**hati bunga bunga sket**

Komen
5 Komen

5 comments:

rATu kEBaYA said...

bulu mata tu dah lentik dah.. tambah lak warna hijau makin menyerlah.. cantik sgt..

suamihanyisterizuki said...

huhu cantik eh ijau ni aishah? memule cam segan je nak pakai, tp sbnrnye tak nampak sgt pon...

Salbiah bt Karim said...

wah cantik, mata pon kena pakai lens hijau tuh, kasi meletop

suamihanyisterizuki said...

ahaha, xbrani nak pakai lens la salbiah...huhuhu

ardinihumaira said...

whoaaa akak dah beli yer.. besh3 ;)