Ini Wilayah Hijau: Pewangi kereta boleh meletop…


12 August 2010

Pewangi kereta boleh meletop…

 

 

 

Sharing is caring : from mail

 

 

Pewangi kereta, selalu agak mahal kan, nak nak lagik yg double tuh. siang lain malam lain, tapi yang lain pon tidak kurang hebat harganya. mungkin ada sesetengah, mengambil langkat berjimat cermat….guna la penwangi yang dlm tin tuh, jimat wehhh…

 

 

nak guna, baru spray…so terkawal k. tapiiiii, ingat akan bahana nya…jom tingok…

 

 

image001

contoh pewangi dalam tin.

 

 

image002

seee….

 

 

image003

seee lagik…

 

 

image004

 

 

Jangan sebab nak jimat,

ha hamek…padahnya…kalau ada anak masa benda nih meletop, nak kata apa kan….

 

 

**berjimat cermat jugak, tapi utamakan kesihatan, keselamatan**

**hany pernah tgk org yg gune pewangi dlm tin nih, bile kitorang bagitahu akan effect dia, terus dia buang…memang dia jenis berjimat**

Komen
8 Komen

8 comments:

Butang Pena said...

ish3...sampai camtu ek...
bahaya betul...
maybe dlm kete kan temp panas sgt kan...
tu yg smpai meletup tu...
nasib baik pewangi jenis tu org guna utk dlm umah je...
kalo x, nangisla kete pecah...huhu

SURIA AMANDA said...

mak aii,benda ni x leh kena panas erk?satu hal nak kena ganti cermin keta...kalau terbakar terus cane?

suzzsuzie said...

memang benda cam ni takleh kena panas tapi kalau sampai cermin kete boley pecah sah2 bahaya tu

mizz sue said...

adehh..bhaya ni..

~aSFaLiZa~ said...

aku mcm kenal org tu siapa. hahahha

ardinihumaira said...

aishhh bahay tu.. dni suka letak febreeze dalam kete. takpe ker. adeih risau lak

misyamissyou said...

huh..bahaye..kalau terbakar..haru je..seb baik meletop je..

Siti Asiah said...

bahaya jugak ye porfume kete ni