Ini Wilayah Hijau: Apa nak masak hari nih, ideaa plisss


20 August 2010

Apa nak masak hari nih, ideaa plisss

 

 

 

seyes,

sampai kul4 dah ni, tapi tak tau nak masak ape untuk berbuka hari nih….jap algik kul5 dah nak balek.adoiii….

 

 

korang ada cadangan?

 

 

masakan yang tidak melibatkan nasi yer ;)

 

 

**pliss pliss pliss**

**ikotkan hati hany, salad je, tp sian MZ**

Komen
13 Komen

13 comments:

syalinda johari said...

spagetiiiiiiiiiiii

Lady D'yot said...

bihun tom yam??

soclose2213 said...

hany wat ikan tamban goreng pun sodap..=__=

rATu kEBaYA said...

mehon sup.. sedap..

suamihanyisterizuki said...

huhu, sedapnya spageti...nadia tomyam lak wauuu bleh keluar air liur nih...ha ana ikan tuh buat ratah kan wohooo

suamihanyisterizuki said...

aishah, ahhaa mcm tahu je, itu antara yg hany suke buat

mizz sue said...

bihun tom yam!!!!!!!

suamihanyisterizuki said...

waa 2votes for bihun tomyam...tq sue...

Liza said...

so masak apa at last, tak sabar nak tgk

MAMA AIZARA said...

buka posa dgn apa akhirnya?

ardinihumaira said...

ha ah kak.. buka posa ngan apa.. hehe

MZ said...

ayam golek

mamaaqil said...

anie..ko xyah msk la...mkn je slad tue..