Ini Wilayah Hijau: Tudung Awning…


25 August 2010

Tudung Awning…

 

Sekarang nih,

memang suker la pakai tudung awning…ahahahaaa tudung orang pemalashhh, sonang yer main sauk jer…

 

 

240820103340

 

 

240820103343

 

 

 

240820103345

 

 

 

240820103350

 

 

 

 

ini antara koleksi yang ada…huhuhu hany ni jenis macam ni, kalau dah suke and selesa guna barang tuh, mesti nak beli yang sejenis macam tuh jugak.

 

 

hany nak tak ingat dah sekarang ada berapa helai dah. semua yang hany beli bercorak bunga bunga cinta awning tuh. dan harganya adalah RM16 sahaja. hohoho murah sahaja yer…and sangat suke yang harga murah murah nih…hehehehehe…..

 

 

gerammm sangat, ni ingat nak beli semua warrna…tapi sayangnya kedai yang murah ini di utm yer…hohoho…dah la tak ingat warna baju nak kena bawak baju lak..adoiiii…

 

 

**minggu depan dtg lagik nih, nak beli lagik ;)**

Komen
4 Komen

4 comments:

Lady D'yot said...

rm16? wahhhh...

suamihanyisterizuki said...

yer nadia, percayalah...dah bodek utk rm15 xdapat jugak...huh

ardinihumaira said...

hehe.. dni pon membodek gak kak.. suka sangat bodek2 time beli. awww

cikidong said...

boleh ganti awning dapur ni... hihihihi