Ini Wilayah Hijau: Kurus pahala puasa B tadi…


12 August 2010

Kurus pahala puasa B tadi…

 

 

 

Hari pertama puasa, berakhir sudah, kini dah memasuki hari ke2. Alhamdulillah, syukur sangat kan, kita semua mampu hadapi dengan cukup sempurna…

 

 

semalam, Hany seawal jam 10pagi, perot dah pedih giler…ape tak nya selalu kul8.30 dah melantak bagai makan tengahari…ha hamek ko, pedih weihhhh, sabor sabor sabor…itu jer yang mampu kan…;)

 

 

owh ye, semalam ada cerita,

hahaha sampai gelak besor hany kat dapur rumah, sambil masak tomyam.

 

 

hany mintak MZ belikan apa apa makanan manis kat bazar kan. pastuh hany kat rumah masak tomyam jer untuk berbuka. kami makan bihun tomyam. simple gilosss laaa…pastu dalam 6.30++, MZ sampai…dia terus masuk menuju ke dapur.

 

 

hany ni khusyuk la masak, pastu MZ datang sambil sengeh dan gelak kecil. terus dia cakap

 

“Pahala puasa b kurus hari ni…”

 

hany terus pandang dia, “knape?”

 

“tadi kat bazar, kan orang ramai tengah sesak sesak, b ni duk pandang la ke gerai kuih sambil berjalan, sekali ade perempuan hampir terlanggar b, b pandang la ke depan, sekali pompuan tuh SEKSI, pakai baju nampak BREAST dia, siap nampak LURAH, adusss kurus pahala puasa b”

 

 

hany punyer gelakkkk, beso gilos….takleh tahan….pastuh hany tanya,

 

 

“B pandang brape kali” (ada unsur unsur jeles di situh)

 

 

pastuh, hany pon mintak la MZ buat air. sebab hari ni MZ nak minum tea o strawberi, hany tea o, kurenggg pandai skit….elok MZ dah bancuh bagai, hany tengah basuh pingganMangkukHayun, sambil membelakangkan MZ, sekali hany terdengar ORANG HIRUP AIR, hany pusing and pandang, selamber MZ tengah rasa air, hany tengok la jam….

 

“B, knape minom, mane buke lagik”

 

“Adussss…” sambil pegang kepala, terus cepat2 kumur….

 

ni mesti gara gara awek seksi tadi nih. Nani ko lagik teruk r, siap makan bagai…ahahaha jukie ok sket r….

 

 

**sape la awek yang telah kuruskan pahala puasa suami ku haa**

Komen
8 Komen

8 comments:

farah said...

ishhhh...camne lah 2 kan...bulan-bulan pose pun nak berseksi bagai...sian kat orang yang pose ney ye:)

rATu kEBaYA said...

mmg kuruslah puasa klu macam tu..
hany menu samalah semalam mmeehon tomyam... :)

aLeya without maisara said...

meehoon tomyam bestnye..nak buat lah arini..

mizz sue said...

mmg kurus lah...pahala pose..huu

~aSFaLiZa~ said...

wei ko tahu. soot pun terminum air semalam. dia bajet nak rasa air yg dibuatnya. hahhahahah. kalau aku dh habis nasi sepinggan baru aku teringat aku pose blh?

SURIA AMANDA said...

semalam masa Lisa jenjalan bazaar ramadhan pun ramai yang pakai seksi2 diorang ni x reti hormat org posa ke erk?

littlehumblelynn said...

kekdg terfikir..mereka2 ini x tau ke menghormati bulan posa?

P0cAhoNta$ said...

ish..rasa mcm rugi je kalo x manfaatkan btul2 bulan ramadhan ni. tmbah plak pakai seksi2. nauzubillah! camat berpoce aniey