Ini Wilayah Hijau: Exercise Di Bulan Puasa


30 August 2010

Exercise Di Bulan Puasa

hohoho,

sape la yang exercise di bulan puasa nih kan. owhhh harusss la bukan hany kan. bulan tak pose pun susah hany nak exercise…;)

 

 

Ahad,

MZ sangat rajin okeh. basuh kereta tau.fuhhhh rajin weihhh. Bukan masalah nak jimatkan RM8 basuh kete kat mamak tuh, tapi dah umah MZ nih ade paip air kat luar tuh. yang mana itulah konon nyer kriteria masa carik rumah sewa dulu. ha hamek…praktikkan.

 

 

Paip air kat luar umah tu adalah salah satu kriteria MZ masa carik rumah. Hany? langsung tak eksah…lantak le kan.hehehe so pagi pagi Ahad, eh pagi ker..tak la sangat dalam kul11 gitu. MZ dengan semangatnya membasuh Tom Grey nya ituh. ahahha yang lenjan tiap tiap hari Hany hehehe….

 

 

290820103387 sampai tertonggek tonggek haaa….

 

 

satu cukupla gambar, yang lain seme nye MZ tengah cekci…mane bleh tayang suami aiii yang sekci..ahahhaa…

 

 

pastuh kan,

siap seme basuh kete, MZ masuk, dengan muka penatnya…hoho kesian, ingat nak buatkan air tapi kan tengah puasa…hany pon terus melayan laptop…tiba tiba MZ bersuara…

 

 

“aduh, dahaganya…penat eh basuh kete nih”

 

 

hany pandang je MZ, dalam hati macam nak gelak…hoho tapi terus lenyapkan hasrat ku itu…ngehngehngeh…..

 

 

**datang opish dgn kete yang bersih arini, beshhhh**

Komen
4 Komen

4 comments:

Butang Pena said...

hehe samela kite hany...
kelmarin incek hubby tersangatla rajin smpai dua2 kete dibasuh sndr...
suh anta kedai taknak...
jimat katanye...
so, ari ni bez sbb pegi keje dgn kete yg bersih luar dalam...hehe

suamihanyisterizuki said...

uhuhu, beshhh kannn nyaman je raser...ahaha sendiri malas nak cuci kete nih...

fazilzura said...

tu hrp2 xde le 'smbil basuh kete smbil minum yek ' hehehehehehhehe

kiteorg kalu cuti , rela zzzzzzzzzzzzzzzzzz... tp kul 10 pg tu hrus g jaln2..

suamihanyisterizuki said...

zura, kalau smbil basuh smbil minum ha nak kena tuh ngalahkn budak2...hehee

ituler, kalau hany pon rela mmbute..tp suami dah bangun takkan isteri nak tido kan...hohoho sronok r zura incik hubby melayan g jenjalan...