Ini Wilayah Hijau: Hany beli 2ekor katak… jom tengok…


23 August 2010

Hany beli 2ekor katak… jom tengok…

 

 

 

Sebenarnya dah lama hany nak katak nih…hany buat keputusan untuk tidak membayar tapi beli dengan percuma. hehehe redeem ler kak…

 

 

jom tengok katak katak itu…

 

 

220820103297

ini lah dia…heheh cite tak???

dah nama katak harusslaaa hijau kan….

 

 

 

Masuk masuk umah jer…

terus pasang katak nih…oooo suke suke suker…

 

220820103298

nampak tak dalam bulatan tuh, nampak?

ok dimaafkan kalau tak nampak, sebab gambar mmg tak chanteq…

 

 

 

220820103300

 

 

220820103302

 

Paling tak tahan siap pakai lampin tuh ahahahaa, eh lampin ker seluar kecik ohohoho…cute woooo

 

 

ini hany redeem dari cosway. ada teddy bear tau, pakai baju kaler fink and kaler biru. harga adalah RM16.90 sepasang….

Komen
9 Komen

9 comments:

mizz sue said...

ala...comeinye..ade tak katak tu warne pink...nak jugak! hii

suamihanyisterizuki said...

sue, katak fink xde, tp teddy bear fink pakai baju fink ade...sepsg gak

syalinda johari said...

comeinya... nampak kat iris, harus dirembatnya.. pastu dia bubuh pampers.kekeke

Butang Pena said...

comel la...
org ade gak teddy bear si katak ni...beso gile...
tp skrg dh jd hakmilik adik kat kampung...hehe...

ardinihumaira said...

comelnye!

Lady D'yot said...

comel gileeeeeee.....!

suamihanyisterizuki said...

ahahaha, weh bak transit iris kat umah aku barang seminggu...

diela,ooo katak beso tuh kan...wooo itu lg beshhhh

dni nadia huhu sebab ijau kan...ahahah

Lizzie Yasmin said...

alamak suke nyer.. kne pi cari nie...

suamihanyisterizuki said...

ha tu dia peminat katak...hehehe tp katak ni tak fink la plak kan...