Ini Wilayah Hijau: Asmaradana Episod 17


15 April 2010

Asmaradana Episod 17




Hari nih lambat sket sinopsis asmaradana hany nih keluar, eh asmaradana cara hany laaa...bukan asmaradana hany.


ha, si raja tuh dah dapat stroke dah, mulutnya dah renyok (hahah, ni perkataan ganu), maknanya senget yer... ye la kan, dia duk kata benda benda burok sgt kat zizah tuh yang jadi renyok mulut dia tuh...pastu di tempatkan di bilik orang gaji...alaa bilik kat bawah yang paling kecik tuh...standard r tuh, bukan sebab ape pon, senang nak gerak kan, dia bukan boleh naek turun tangga dah pon...


And,
zizah, anak sedara, menantu dia yang dia sokmo kutuk, dia sokmo buat tuduhan, yang sokmo dia benci la yang menjaga dia dengan sungguh sungguh, sampai kan sanggup nak brenti keje sebab nak jaga mak mertua. alaaa padahal zizah taknak jumpa Amran...saje la tuh...hahah alasan kan...


ha,
si amran pulak dah jadik jahat dowhhh...sioottt jer, dia memang betol betol nak kondem kalam...hany rasa la dia mesti akan goda mimi sebab dulu mimi pernah sukakan dia, and nanti mesti dia akan goda mimi then capai matlamat dia...ahhh budussssss bencik ar....

ha, hany berjaya snap gambar kepala katil dorang..meh tengok meh...


chanteq kan kan kan!!!

Komen
0 Komen

No comments: