Ini Wilayah Hijau: Hilang barang...


30 April 2010

Hilang barang...

Alhamdulillah,
selamat sampai di pulau duyong lebih kurang jam 7ptg. Seyes mak ayah gembira sesangat...


Tapi,
biler masuk umah tengok tengok radio ayah ku sudah tiada di tempatnya.cek punya cek,cari punya carik xde gak.radio tu hany hadiahkan kat ayah hany, ayah hany suka dgr radio compare dgn tengok tv.


Pastu cek umah lak,seyes xde satu pun tanda tanda di pecah masuk. Semua nya elok terkunci. Memang shitoo ar.tanya jiran jiran sah sah ar seme xprasan kan.


Dahtu,nak wat cmno,redho dgn segala nya kan. Xpe la,esok g cari radio baru.hurmmm...






Komen
6 Komen

6 comments:

~aSFaLiZa~ said...

biasa la rumah lama tgl...eeee aku lak yg geram

suamihanyisterizuki said...

tu ar beb.tp hairan xde pun bekas pecah masuk. Aku beli radio tu time duit cukup2 je. Ishhh geram beb.hadoi la.xpe ar sok kena g cari lain.sian bapak ku.

Liza said...

skrg nie, org bukan kira, asal ada dia rembat jer

Lelord said...

belikan walkman..muahahahah teringat zaman study

hanie@nisya said...

amik kesempatan mencuri bila tuan rumah takde. melampau betol la

MR Bang Miji said...

redha je lar kan..da ilang..