Ini Wilayah Hijau: MENTOL


18 April 2010

MENTOL



eh, bukan mentol laa...mentor...


seyes beb, apsal la yang datang audition mentor nih, semacam je sorang sorang...adoiiii. ntah hape hape laaa...kot ye pon takyah sampai macam tu skali kan. dah yang mengadili cakap tak layak, tak de bakat, tak dapat...dahlaa takyah la ko menangis, merayu rayu, bengang bagai kan...namanya memalukan diri sendiri...ishhh macam macam....


ramai sangat yang nak buru nak jadik artis nih, hurmmm...


kita tengok Imam Muda nanti camner?


Komen
4 Komen

4 comments:

bizzonline said...

imam mude?
hrp2 ramai la yg join..

suamihanyisterizuki said...

kite tengokla nanti, sambutan macam mana...pelapis dalam bidang keagamaan ni...

Nani # said...
This comment has been removed by the author.
Nani # said...

yg wat perangai kat audition mentor tu mcm saiko jer..bukan mentor je, mane2 program realiti la..
org dah cakap tidak tu, paham2 je la..
boleh xreti bahasa nak debat2, layan air mata la pulak..hadoiii

ni semua perangai orang jiwa kacau, dalaman tak tenang..

gigit bantal aku yg tgk ni tahan gelak dan malu..haha