Ini Wilayah Hijau: Packing


30 April 2010

Packing




MZ balek lewat malam ni...sian lak...sok nak drive lagik kan...adoiiyaiii, hari hari sebelom nih, idok pulak lewat sampai mcm ni.sikalang udah jam 11.49mlm...MZ still tak balek lagik...hmmm, mak hany temankan hany tengok tibi nih...


hany dah siap packing...harusla semangat kan, nak balek kampong...hehehe


ni beg free, redeem gune point kat jj ;)
okayla kan...tak branded pon xper laaa....janji bleh gune.


selalu kalau balek kmpong, hany bwk beg ni,
letak brg2 toilet ker, parfum ke,
ape2 la yang perlu kan...tapi kali ni tak bwk...


hehehe, semua hany sumbat dlm beg nih.
bukan hany punyer, teha punyer...
hany tak banyak handbag pon....


ini tak ley tinggalll...
hany kan baby, tido kena pakai stoking...
hangen sbb tak jompa stoking hijo...
mane pergi tah, dah korek sme tmpt dh tak jompa...


eh, dah 12lebih, mane suami nih...adoii dah ngntok nih, tapi xsmpei hati nak tido dulu...


Komen
1 Komen

1 comment:

Ida_Iara said...

syoknye balik trg..lida yg duk kntn ni pun dpt balik jarang2 dh skrg.teringat lak zmn matrik dl..stoking mlm2 ko mmg tak lepas kan..mm..ani masih kumpul koleksi pemadam lagi ker idak dah??hehe..teringat dulu2.