Ini Wilayah Hijau: Dia tidak sabar menunggu Jumaat....


27 April 2010

Dia tidak sabar menunggu Jumaat....





Hany n MZ dah bincang ngn mak hany, nak hantar mak n ayah hany balek pulau duyong, jumaat nih...kami dah pon apply cuti bagai kan...memang la ikotkan tak nak hantar dah...nak je suruh duduk sini. walaupun kami menyewa je rumah nih, tapi at least ada anak n menantu yang tengok tengok kan....


kat kampong tuh, mak n ayah berdua jer...tapi ada la sedara duk depan romah tuh....hurmmm...tapi ye la orang tua kan, mana nak duduk lama lama kat umah anak menantu, nak nak lagik umah kat selangor nih. pastu dgn keadaa anak menantu yang duk bekerja je kan. mesti lah diorang bosan..ni duk kt sini 2bulan ni dah cukup lama la kan...di buek nya nak duk 2minggu jer camno?


hari ni,
mak bagitahu hany...ayah hany tanya, bila nak balek...mak cakapla...jumaat nanti...terus ayah hany cakap...lambat lagik jumaat...huhuhu see...kesian lak dengar kan...adoiiyaiii, sabar je la...jap lagik jumaat tiba....


Komen
1 Komen

1 comment:

Nor Aishah said...

siannye bunyi dia.. tulah org tua memang susah nak dok ngan anak menantu dia.. bukan taknak.. tapi mungkin lebih selesa dok umah sendiri.. boleh buat mcm2 kat rumah sendiri..