Ini Wilayah Hijau: MZ merajok


13 April 2010

MZ merajok



hari ni, MZ macam perli or merajuk, dia dah start cakap asyik hany je yang hapdet blog...hahaha memang pon memang pon dalam seminggu mana ada entry dari dia kan kan...hahaha kejammsss btol laaa...ok ok, malam ni hany akan serahkan lappy nih kt dia...so biar dia je yang hapdet (eleh macam la nak hapdet sgt...tengokla nnti dia buat ape...)


"asyik bini je duk depan laptop"
"ladang pon dah layu, xsempat harvest"
"ye r bini je duk ngadap laptop, tak lari langsung "


ok ok ok, malam ni suami amekla laptop, berharvest la, bermafia laaa...tapi dengan syarat blog kena di hapdet jugak...boleh?janji?


Komen
3 Komen

3 comments:

hanie@nisya said...

dia majok manje tu hehe

Ena said...

alahai.. majok2 sayang gituw kan!..

cam hubby ena gak jer tu.. tp x leh rebut2 sbb dah ada dua.. tpp hubby yg x rajin nak hapdet.. huhu

suamihanyisterizuki said...

nisya: hihihi...

Ena: ok la ade 2, kami ade 1 je, 1lagik xleh harap..so sharing is caring la kami...tp betol gak, dia yg tak rajin hapdet kan...ahaha