Ini Wilayah Hijau: BEN ASHAARI


10 April 2010

BEN ASHAARI



waaahhh,
tajuk, mantop...huhuhu dah 2entry dah ade nama incik Ben kan...


Ben komen blog hany!!!! haha giler jakun kan...maklom ler...otai masuk blog...mesti bangga...kahkahkah, padahal ko yang letak link ko kat blog dia..kalu tak, harus laaa dia tak jompa langsung blog ko kan...xpe xpe ini pon dah cokop bertuah...


cek dah habaq dah kat hang, cek dah letak link cek kat entry hang. memangla hang xprasan pasai hang banyak entry kan...xpa la..apapon hang dah jumpa cek nye link ni kan...suka ati cek tau...


sila jangan gelak yer...org ganu nak kecek utara...harusla huru hara kan...takpa yang penting coba...cube lihat waktu ben komen tuh, uiisshhhh cek tengah mandi wajib masa nih...hahaha kuang ajaqqq...hurmm patotla entry dia boley cpai 20entry++ setiap hari kan...


aperpon, tq ben...

Komen
1 Komen

1 comment:

Ena said...

TAHNIAH LA.. DAH PON DIJELAJAH OLEH OTAI BLOGGER TU.. SY DOK NUNGGU BILER LA EN. BEN TU NAK DATANG JENGAH PULAK.. HOHO..