Ini Wilayah Hijau: Jari Tengah


09 April 2010

Jari Tengah



Guard tuh,
berjaya buat aku berdosa di pagi jumaat yang mulia nih..bukan aku sorang tapi as n fizah jugak...cisdale betol


pagi pagi,
dia buat aku rasa nak angkat jari tengah kat dia...eiiii gerammm, ringan je tangan ni nak tunjuk betol2...

pagi pagi,
dia buat as rasa nak sebut perkataan 'bab satu' tuh kat dia....

pagi pagi,
dia dah berjaya buat fizah sebut 'furkis' kat dia....

Komen
1 Komen

1 comment:

~aSFaLiZa~ said...

guard berlagak hensem mcm polis pada hal polis bantuan jek